Benim bebeğim de kırkı çıkacağı zaman yani tam böyle bir iki gün kalarak özellikle son günü 24 saat hiç uyumadı ve Abartısız 12-13 saat ağladı Ne yaptıysak susmadı O son 2-3 gün benim de çok zor geçmişti Ben de kolik demiştim ilk başta ama Elhamdülillah değilmiş şu an gayet iyi bir bebek Sizinki de öyledir inşallah