Si_se_ta_be
19 aylık bir oğlum var erken oturdu, emekledi ve yürüdü. Bir sıralar gel, baba, anne, dede gibi kelimeler söylüyordu fakat son zamanlarda hiç konuşmuyor hep eliyle gösteriyor ve bir şey istediği zaman elimizden tutup götürüyor ve gösteriyor. Bu durumu doktora danıştım ve doktorumuz bazı çocuklar kendini ifade edebildiğini düşündüğü için konuşmaya zorlamıyorlar bile kendini dedi. En geç anaokula başladığında konuşmaya da başlar demişti. 2,5 yaş için anaokula yazdırdım bakalım inşallah diğer çocuklarla ve bakıcılarla iç içe olunca oda konuşur diye ümit ediyorum.