merhaba anneler üzgünüm geç gördüm bir süredir giremedim yazdıklarınıza baktım aslında dediklerinizi araştırdım zamanda gördüm 4 ile 7 ay arasında ilk alıştırmalar başlanıp altı aylıkken tam oturabilirmiş benim kızım şimdiden oturmak istiyor ama birşey olurmu diyerek oturtmamıştım ama dört aylık olmasına az kaldı yavaş yavaş alıştırma yapıcam arada