Melisskocamann 2 ay 7 günlük oğlum var sütüm çok şükür var ama geceleri biraz azalıyor internetten araştırdım gece süt daha yağlı olurmuş diye yazıyor doğru mu acaba geceleri 2 saatte bir emziriyorum çok azcık emip uyuyor aklım kalıyor
Melisskocamann Kyra_11 bana diyorlar çocuk uyusun elleme diye ben 2 saat oldu mu hemen uyandırıp yedıriyorum
Kyra_11 Melisskocamann uyusun olur mu deseydin şekeri düşer bebeğin sen emzir boşver bir yudum gitse o kar diyorum ben her mızırdanmasında yatağında hemen kaldırıp emziriyorm
Tosdikannesi Gece sut az degil aksine bence dinlendiginiz icin cok geliyor ama bebisler uykuya yenik dusup azicik emip uyuyorlar