Amour Kızım sabah 8:00 gibi kalkıyor.08:20 gibi kahvaltı yaptıktan sonra güzelce hazırlanıp yürüyüşe gidiyoruz her gün bu böyle😂Bazen gün içinde 2 bazen de 1defa uyuyor.13:30 gibi öğlen,20:00 gibi akşam yemeği yiyor.Ara öğünlerimiz de var tabiki.Akşam 21:30 gibi uyumuş oluyor.Benim kızım da 10 ayından başladı yürümeye.O yüzden şuan koşuyor😂Kaş yaşındasın diye sorduğunda parmağıyla göstererek 1 diyor😍Çok güzel dans ediyor ve şarkı söylüyor teyzesi🥰”Götür beni aya”diye bir şarkı var ya ona bayılıyor.Aya…aya…diye okuyor hem de dans ediyor.Bir de kukulinin “nereye koyduysan ordadır” şarkısının “anne?anne?nerde?nerde?diye okuyor😂Anne,baba,dede,nine,düştü,aç,gidelim,gel,bay bay,babasının ismini,arkadaşı var Ayan diye onun ismini ve Ayanın annesinin ismini,bebek,koyun,kuş,neden..vs gibi çoğu kelimeyi söylüyor.Ne söylersen aynısı söylemeye ve taklit etmeye çalışıyor ki 80%başarılı oluyor maşallah🙏🏻🥰Öpücük isterken yanağını uzatıyor.Kakasını yaptığında kaka diye kendisi söylüyor.Bir şey istediğine ağlamadan anlata biliyor.Su istediğinde elimden tutup suyun yanına götürüp gösteriyor.Namaz kılmaya çalışıyor.Ellerini kaldırarak “Allahu Ekber”yapıyor🙏🏻😍Sıcağı ayırt ediyor cızzz diyor sıcağa.Vs gibi türlü türlü şirinlikleri var😍😍Hayvanlara özellikle de kedi ve koyunlara bayılıyo😂🥰