Benim bebeğimde o şekildeydi biberon kabul etmiyordu kaşıkla denedim yine olmadı başlarda yutkunma refleksi olmadıgı için ağzından diyerı ater bi hafta deneyin ben eczaneden damlalık aldım damlalık yardımıyle verdim çelışıyorum bebeğim 4 aylıkken uşi başladım şuan 7 aylık hala damlalıkla veriyoruz deha rehat oluyor sizde deneyin istersnz vazğeçmeyin alışıyorlar bi bu buçuk hıftaya emmeye alışkın oldukları için yuktunmek nedir bilmiyorlar