aliMommy Kızlar oglum 1.5 yasında bu zamana kadar cırt cırtlı alıyorduk bugün kilot bez aldık ama sanki sıkıyor gibi lastik izi fala cıkmış 5 numara bez kullanıyoruz normalde bu kuçuk mu geldi acaba yoksa bu şekilde mi oluyor yenide aldık 70 tane var içerisinde degistirsem mi aceba degstirirler mi ki acılmış paketi
1kucuk_ask bır numara buukte alsan oyle oluyo bnde kullanıodum baktıö cocuk cok rahatsız oluyo bezı,taktrmak,ıstemıo bıraktm