Arkadaşlar kizim 15 aylık ben ve mama olarak humana mama kullanıyorum olmadığında ise ESM mama alıyorum ama bu seferde similac mama kullanicam ama ilk defa similac mama vericem kullanan varmı bu mamayı iyimi doyuruyormu kilo aldırıyormu nasıl yardımcı olursanız çok sevinirim