Tecrübeli anneler, eylülde işe başlayacağım. Şimdiye kadar hep emzirdim. İşe başladığımda da memeyi bırakmamasını istemiyorum. Sağdığım sütü hangi biberon(kaç ml lik) ve başlıkla(hangi marka model) vermemi tavsiye edersiniz? İşe başladığımda oğlum tam 3.5 aylık olacak. Bugün bardakla denedik. Hem çok zor oldu hemde üstüne çok döküldü.