Vallaha bizde 6,5aylığız gece sürekli emmek istiyor aramızda yatıyor mecburen kalk yat mahvoluyorum,bir kaç kere beşiğine koyuyorum tabii ama kaç kere emiyor sayısını unutuyorum artık nasıl düzelecek bu gece olayı bilmiyorum,aralıktada artık işe başlamam gerekecek ve annem bakacak nasıl olacak hiç bilmiyorum yaa ,mama da pek istemiyor denedim bir kaç kere gündüz ek gıda alıyor ama biberonla mama içmiyor diliyle itiyor biberonu yada ıssırıyor ,banada bir akıl verin lütfen:((