Mom095 evet canım hatta ben ve arkadaşım o yöntemle meme reddini aşmıştık. Sütü azdı arkadaşımın o yöntemle geldi. Reflü yatakları varya bebeğin başı hafif yukarda oluyor. Aynı o şekilde bebeğin kafasının altına bi yatık koyup hafif kafasını yükseltin. Sizde köpek inek pozisyonu dedikleri şekilde bebeğin üzerine eğilin. Memenizin ucu bebeğin ağzının üzernde olsuno şekilde emzirin. Bi yandan Memeyi tutunki bebeğin burnunu falan kapatmasın bebek boğulmasın. Eğer tam sırt üstğ yatırarak yaparsanız ve uzun süre yaparaanız bebekte orta kulak iltihabı olabilir. O yüzden kafasını hafif yükselteceksiniz :) ara arada kucakta emzirmeyi, ayakta sallanarak emzirmeyi deneyin. Bu şekilde meme reddi süt azlığı gibi problemler aşabilirsiniz:)