Ogullarinaasikanne Anneler 30 unda oğlum tam 5 aylık olacak bıngıldağı kalp gibi atıyor su an farkettim bu durum normal mi acaba ?
kubosunatlasi Ogullarinaasikanne tabiki normal beyni koruyan bi tabaka o beyninin içinde ki damarlarin atışı ne kadar ince gibi görünse de bingildak çok kalın bi yapıya sahip ve ileride daha da kalinlasarak kapanıyor
miniktosbikannesi Ogullarinaasikanne normal canım. Benim kizim 9 aylik sacini bagladigim zaman bingildak atiyo orasi havaya kalkip iniyo bende cok korkmustum ilk farkedince. Hemsire normal oldugunu soyledi.
Ogullarinaasikanne NurR kubosunatlasi miniktosbikannesi Ceydatlass cok sağolun anneler ilk defa dikkatimi çekti acaba dedim ters giden bir durum mu var Allah korusun 💓
Deletedmom11 Ogullarinaasikanne çok normal:) özellikle beslenme sonlaraı kan akışı hızlandıktan sonra daha da fazla atar:)