Kızlar bebeğim gündüz uykusunda çok fazla şıçrıyor sizdede oluyor mu
Yasemen61 bebegım 3 aylık
Yasemen61 aynen bzmkide 3 aylik gunduz uykusunda yapiyo bende anlamadim
Benimkide 2 aylık benimkide öyle
Anaogul uykuya dalamıyor siçramadan
Yasemen61 kollarını çok oynatmaktan diyodum ama uyurkende sıçrıyor
ArdcAyca birşeyden korktumu bebegıniz
Benimki de 3 aylık arada sıçrıyor
Normal bir durum kundaklayıp uyutun.