Arkadaşlar ergenliğmden iyibaren açıkcası hep svlceli biriydim hele sınav dönemleri tavan yapıyodu ilaçlar kullanıyodm geçiyodu tekrarvs vs derken hamilelikte azaldı dogumdan sonra ay gibi yüzüm oldu ama sonra tekrar cıktı. Sivlcelere artk alştm aşırı yok cok skur ama yüzümü hc begnöiyorum yaşım kücük ama siyah noktalarm var ne bliym göz altı morluklarm cok cirkn sayılmaz ama fondöten kullanmak istemiyorum açıkcası fondötensiz de güzel bi cilde sahip olmak istiyorum. Evde kahve telvesi kil maskesi ve günlk temizleme köpüğü kullanıyorum yağlanmadan dolayı. Ama asla nemlendirici kullanmyrm ztn yaglı cildm var cok değil. Sunu sormak istiyorum cilde bakan pürüzsüzleştiren siyah noktalar için yani kısacası ne gibi bakım uyguayablirm kkullandıgnz memnun kaldıgnz markalar kremler bakım ürünleri ama lütfen kuru cilde göre olmasın. Kuru değil cnku 22 yasındayım kırısklık felanyok. Kızarıklıklar var cildimde bugday tenligm herseyden etkilenen bi cikdm var silvilxeli bölgeler kızarık gözküyor. Göz altıma yüzüme ne kullanablirimm?? Cok uzun yazdım kusura bakmayın