Anasinifci Merhaba biz bugün demir damlasına başladık, tadı pas gibi ağzıma aldım midem bulandı bebe nasıl içsin bunu. Bi şeye karıştırıp mı veriyorsunuz ya da peşine bi şey mi yediriyorsunuz nasıl yapıyorsunuz? Myiron aldım mühendisinoğlu tavsiyesi ile
Durusumm Anasinifci Sidefer veriyorum agzina ne versem sapirdatp yalıyor sorun yaşamadik ekstra birsey vermiyorm
Birikiuc mehtapca06 canım spreyle nasıl ayarlıyosun damla sayısını. Kilo basına bir damla veriliyor ya ??
mehtapca06 Birikiuc valla benim hemşirem 3 damla dedi günlük spreyin üzerinde zaten yazıyor bir sıkım 130 diye 3 sıkım 390 yani 400 oluyor işte
Bengisu_dunya Meyvesine karıstırabilirsiniz. Bestiron kullanıyoruz biz içeriği değişmeden once iğrenç birşeydi içemiyordu. Ama suan içeriğini değiştirdiler sevmeye bile başladı şapırdanıyo verince🙂
GoGirl Bestiron veriyorum doktor kan degerlerine gore damla sayısını belirledi.tadina kokusuna bakmadim ama cok severek iciyor
Birikiuc mehtapca06 demir ilacından bahsediyon dimi kuzum d vitamini değil yani. Hiç fısfısını görmedim demir ilacının ondan soruyorum
oykugul1 Sağlık ocağı verdi mamasına katıyordum normalde ama mamasını tam bitirmiyor bazen o yüzden damla yoluyla direk veriyorum ilk başta yüzünü ekşitiyor 😍 sonra yutuyor 🥰