Mrteda ah arkadaşım ben neler çektim kucağımda bayılırdı ağlamaktan acile zor yetiştirirdim sonuç gazzzz!!! Piyasadaki herşeyi denedim çok masraflar ettim. Şimdi tecrübelerimi paylaşıyorum :
1- youtube Ayşe Öner'in gaz masajı videosunu izle ve birebir uygula
2- biogaia ( bağırsak düzenleyici) + harveys ya da sab simplex ayni anda kullanabilirsin
3- hergün 30cc su kaynat içine 1-1.5 çay kaşığı kimyon tohumu ve 5-6 yaprak yeşil nane koy demle ılık ılık içir biberonda içmezse ara ara çay kaşığıyla içir korkma çok faydasını göreceksin 7 göbekten öğrendiğim ve ayrıca doktorumun da tavsiyesi ile yaptım
3- her sabah mutlaka bebeğe sabah sporu yaptır
Ben bunların sayesinde bir tık fayda görebildim ha ayaklarını hep sıcak tut bebeğin ve senin . Yaptığın kimyon çayından kendine bir kupa demle günde 2-3 sen de iç. Eğer fayda görmezsen bu rutinlere rağmen demek ki yapacak bişey yok sadece zaman der geçersin