Sedadyn süt alerjisi belirtileri var mı acaba? Benim oğlum da bi süre doğru düzgün emmedi. Sütümü sağıp biberona koyuyordum yine de ağayıp içmiyordu. Meğer süt alerjisi varmış çocuğumun içerken bile rahatsız ediyormuş.Şimdi alerji maması içiyor düzeldi çok şükür.2 saatte bir 120cc içiyor 5 buçuk aylığız. Alerji mamaları dışında bütün mamalarda süt proteini var.