Hanımlar 35 gün oldu doğum yapalı ilk iyiydi sütüm, bebeğim 12 gün küvözde kaldı sağıp götürüyordum hastaneye. Şimdi çok az Geliyor mama veriyorum sürekli doymuyor çünkü. Çevremdekiler sütün az dedikçe sanki dahada azaldı. Mama+ meme gitmek üzmüyor ama meme biraz fazla olsun istiyorum en azından gelişimi iyi olur diye 35 haftalık doğum yaptım çünkü yardımcı olur musunuz bana😊
Sütüm Artsın diye yaptıklarım:
➡️ Humana still tea
➡️Maltana malt içeceği
➡️ Kuru dut
➡️ Lactamil süt ve lactamil çay
➡️Bestlak damla
Dereotu hiç sevmiyorum yiyemiyorum
maydanoz Yeşillik yiyorum
Bunlar dışında bildiğiniz süt arttırma yöntemi var mı?
Şimdiden teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden😊😊