Mrv-_- Yesim52 yenidoğan aknesidir muhtemelen, hiç ellemeyin kendi kendine geçecek dedi bize doktorumuz.
Didem52miray Bebeğim doğduğunda bizdede olmuştu ama gecti sonra Bend dr sormuştum geçicek demisti 1aylikti ozaman da
Gokcehanim Yesim52 arastirin sut ve sut urunu paketli gida dana eti yumurta yemedim 6 ay cok sakinlesti kremler kullandik yuzunede gecti 1 yasina yakin
MarlaSinger Yesim52 anne sütünüz çok yağlıdır o yüzdendir. İki bebeğimde de oldu geçti. Ben anne sütü sürdüm bi anda söndü o sivilceler