Elis21 enfeksiyon belirtileri kusma, ateş ve huzursuzluk muş. 3üde vardı bebeğim de yoğun bakıma alındı hemen yatışı yapıldı. Ama kusmamızın asıl sebebi mide ve bağırsak arasında olan yerin inceliğiymiş normal bi kusma değildi fışkırır gibi kusuyordu yer yemez işte mideden bağırsağa inmeyince yukarıya yolluyor ağızdan ve burundan geliyordu resmen. Çok şükür şimdi iyileşecek inşallah Allah sizede şifa versin çok dikkat edin enfeksiyon da çok tehlikeli 🙏🏼