9aylık ikizlerim var tek başıma bakıyorum bugünlerde 9.ay atakları var odadan çıkamıyorum vs bunaldım. Akşam eşim geldiğinde çok bağırıp çağırdım sinir krizi geçirdim. Bırak ben bakamıyorum annelik yapamıyorm çocuklarıma vs. ( annem vefat etti, kaynanam var ama yok) çocuk onları görüp duyup korktumu bilmiyorum ogünden sonra durdugu yerde böyle tiksiniyor. Tarif edemiyorm ama 3-4 sniyelik irkiliyor. Napmam gerekiyor. Nas felak okudum.. Çok üzgünüm