derya_defne neden doktorlar böyle yapıyor ya 🤦🏻♀️ Arkadaşım tavsiyem 6.ayı beklemen anne sütü alıyor ve gelişimide iyi diyorsun korkma devam et 👍🏻 Bide niye ilk yoğurt deniliyor onuda anlayamıyorum alerjik olan şeyi başa atıyorlar başlayacağın zaman tavsiyem tek tek sebze sonra yoğurt sonra meyve 😊