Merhaba burada komşusunun,akrabasının değil de bizzat kendi yaşadığı deneyimini anlatan annelere ihtiyacım var. 3 ay 11 günlükken bebeğimin bıngıldağı 1×1 di. Bugün 4 ay 8 günlükken aşıya gittik ve bıngıldağı kapalı dendi. 35.5 cm baş çapıyla doğdu şuan 42.5 -43 cm. Boyumuz 68 cm.
bıngıldağı erken kapanan bebeklerinizde süreç nasıl oldu? Şuan ne alemdesiniz?