bizimgofret yanlış bilgi vermek istemem ama daha çok küçük bebeginiz… Benimki de 4 aylıkken ilgisini çekmiyordu hiç oyuncak falan beni çok korkuttular görmüyor djge, bı doktora gittik dedi hipermetrop ay bizi bir korku aldı bir de ileri derecede… Sonra mantık yürüttüm ulan bu daha minicik bebek, zaten öyle doguyorlar zamanla geçiyor.. şimdi 18 aylık elindeki saç kılını görüp alıyor, ne korkuttular bizi zamanında.. şimdi de duztaban ayakları içe basıyor diye iki doktora götürdük biri odumuzu kopardı çok ileri seviye falan diye, diğeri dedi evet duztaban ama korkmayin oluyor bı çok insanda falan diye rahatlattı bizi… Başka doktora da gidin korkmayın daha çok küçük belki bizimki gibi densiz densiz en kötüyü konuşmuştur