4 aylık kızım sürekli emmiyor beş dakka emse çeker bi saat geçde yine istiyor o şekil şekil ama zannetmiyorumki ben o üç beş dakkada Bi litreye yakın süt içsin mamada zor içiriyorum biberon kabul etmez kaşıkla günde sadece üç ölçek içer bu kadar üç beş dakkadan uzun süre kalmıyor verince kafasını jimnastik gibi sağ sol arka yapıyor ne yapıcam ben😟