Arkadaşlar 2 gün önce 6 ay aşısı olduk bebeğim resmen huy değiştirdi herşeye gülen çocuk herşeye ağlar oldu ayağımda sallayarak uyutuyordum şuan ayağıma aldığımda etinden et koparcasına ağlıyor bebek arabasına koyuyorum öyle uyutuyorum var mı basından geçen tavsiyesi olan?