Bebegimucizem https://imgyukle.com/i/uFBxC6 https://imgyukle.com/i/uFBS9x https://imgyukle.com/i/uFB5sp Bir aydır ishal problemimiz var doktor ilaç da verdi ama fayda etmedi özellikle bunun için götürdüm. Ben test sonucuna baktım ama sanki kakayla ilgili bir sorun yok gibi gözüküyor. Ne diyorsunuz anneler ?