fatmamelis Kızlar bebeğim 14 aylık, gece 4-5 sefer uyanıyor emip geri uyuyo. Ne kendisi ne de ben doğru düzgün uyku uyumuyoruz, gece beslenmesini nasıl kesmeliyim 😐
DS123 fatmamelis benim oğlum da 14 aylık olmak üzere aynı durumdayız kemiklerim ağrıypr artık sürekli emmek istiyor düzenli uyku yok bende kesmek istedim su ve devam sütü vermeyi denedim biberonla asla kabul etmiyor emzirmediğimde daha çok ağlıyor umarım bu durumu yaşamış çözmüş birileri vardır bazen uyandığında babası pişpişlşyor ama o kadar çok ağlıyor ki dayanamıyoruz. Bende gece beslenmesini kesmek sadece gündüz emzirmek istiyorum çok bunalmış durumdayım
aramsamsam fatmamelis Oğlum şuan 15 aylık. 9 aylıkken kestik gece beslenmesini. Azaltarak falan değil direk kesmek daha kolay alışmasını sağlıyor. Bizde öyle yaptık uykudan önce doyduğuna emin oldum uyuttum ilk 3-4 gün uyandı yine su verdim biraz içti emzikle vs geri uyuttum öyle alıştı. Sabah gün doğarken ilk öğününü veriyordum(devam sütü) sonrada, 8-9gibi de kahvaltı yapıyordu. İşin özünde bi anda kesip geri dönmemek var ilk bi kaç gün çok daha zor gelebilir ama alışıyorlsr.
fatmamelis aramsamsam Bende aslında uyanınca ayağıma alıp sallasam mı en azından memeyi bırakmış olur geceleri
aramsamsam fatmamelis normalde uyutma yönteminiz nasıl bilmiyorum ama biz ayaktada sallıyorduk. Bazen suyu içince kendi sakinleyip gerek kalmadan dalıyordu bazen direniyordu ama dediğim gibi 3-4 gün anca sürdü. Şimdilerde eğer bi ağrısı vs diş dönemi yoksa 1 defa su içmeye kalkıyor
fatmamelis aramsamsam Bizim rutinimiz uyumadan yarım saat önce falan mamasını içer suyunu falan içer odamıza gideriz 3-5 dakika da emer daha sonra ayağıma alır öyle uyuturum. Gece de uyanınca emerek uyur. Ama Saat 10da yatıyor, 12de uyanıyor tekrar 3te uyanıyor bi daha 6 buçuk 7de uyanıyor
aramsamsam fatmamelis o uyanmalarda su içirip ayakta sallayarak uyutmayı deneyin öyleyse yavaş yavaş alıştıkçada sadece su içirip pışpışlarsanız uyur muhtemelen