Fndkzybk iki çocuğumada britax römer kullaniyorum 3 yildir cok memnumum. Ogluma aldığım isofixsiz olani britax romer king 2 ls modeliydi kizimda dogunca kizim ona gecti simdi oglumunkini buyuttuk 9 ay 12 yaşa kadar kullaniliyor. aldigimiz hemde yatiyor bu da isofixli modeli 2 ay oluyor alali . Oda
advansafix i size premium line çok cok memnun kaldığım ve araştırdığım bir marka tavsiye ederim römer iyidir😌