Hazalimm20 çok iyi bir ilaç. Benim oğlum 17 günlükken başladı gaz sancılarımız. 3 hafta devam etti. Relactazı iki kutu kullandım. Gaz için değil o ilaç, sindirimi kolaylaştırmak içimdir. Bunun yanında sab simplex kullandık. Çoom etkili oldu. Gaz sancılarımız 2. ayımızda bitti bizim ilaçlar sayesinde. Sonra kullanmadım bir daha. Gerek kalmadı. Şifa olsun İnşaAllah