vebebek merhaba anneler ve babalar, Bebegim 4 aylık oldu ve artık kundak istemiyor ama uyurken elleriyle kendini uyandırıyor hala, sizce ne yapmalı, kundak yapmayı bırakmalı ve alışmasını mı beklemeliyim? Sizler ne zaman kundak yapmaktan vazgeçtiniz?
Tuba vebebek İki çocuk sahibiyim ve hiç kundak yapmadım alışkanlık hale getiriyorlar diye. 4 aylık bebekte bırakabilirsiniz artık😊
Seremet58 vebebek 2 haftalık olduğunda bıraktım ilk zamanlar uyandı sürekli zamanla geri uyumaya başladı şimdide hiç kundaklamıyorum 1 aylık oğlum bu sıcaklarda kundak çok sıkıntılı durum ya
ilknur1234 Benimde oglum 3 aylik hala kundakliyorum yoksa gece kesintisiz uyumuyor elleriyle gerilirken surekli kendini uyandiriyor ama son 1 haftadir istemiyor artik kundagi surekli ellerini cikarmak icin zorluyo hatta basariyoda okadar sardigim halde yarim saat uyuyup gene kendini uyandiriyo napicam bilmiyorum bende kundakli halde geceleri 3 4 saat uyuyabiliyor
Duygusm vebebek 3 aydan sonra direnmeye başlamıştı. Bir müddet ısrar ettim, o ara atağı da başlamıştı. Bir gün dedim zaten uyuyamıyoruz, bari kundaksız yatırayım uyanırsa da uyansın. Çok kısa sürede adapte oldu kundaksız yatmaya.
ilknur1234 Duygusm benimkide 3 aylik 1 haftadir direniyor napicam bilmiyorum bazen kundaklamiyorum ama uyandiriyo kendini
Esdoel vebebek ben çok çektim oğlumda kundakdiz uyumuyorda ama kundaklayinca da ellerini çıkarıyordu en son çare eline şalı top gibi yapıp verdim yan yatırdım öyle salladım 5 dakika 10 dakika yarım saat derken 1 hafta da uykusu düzene girdi sende öyle dene ama ben sürekli aynı şalı vermiyorum ki birine alismasin diye bı tanidigimizin çocuğu 5 yaşına kadar aynı tülbentle uyurmus asla başka kabul etmemiş artık tülbent yırtılmış o yüzden ben sürekli hergun başka veriyorum ayrıca gece uyandiginda döndüğünde hemen ona sarılıp geri uykuya dalıyor