Mrva Kızlar . Önceki postlarımdan okuyanlar bilir oglum nöbet sonrası oturup. Kalkamıyor emekleyemiyor.bugun iyi bi dr a götürdük nöbet hasar bırakmış beyninde küçük bi nokta Zamanla ya daha iyi olur ya daha kötü olur yıkıldım çok tedirginim ne olacak nasıl gidilecek böyle beklemekle
Cennet1212 Annesirintugceuzun malesef ki çoğu zaman belli olmuyor benim bebegimde nöbet gecirmisti yoğun bakimdayken ama sebebi hala yok bende çok merak ediyorum neden geçirdi diye
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mrva Çok geçmiş olsun. Onlar bedenleri minik kalperi güçlü olan savaşçılarımız. İnşallah sağlığına kavuşur. Nöbet sebebi neydi peki?
Yasemin34 Allah şifa versin cocuklar daha dirençli oluyor içinizi ferah tutun hersey çok ileride artık sağlıkta vardır çaresi üzülmeyin geçmiş olsun
elsa56 @Mrva Allah acil şifalar versin🤲Kötü şeyler getirmeyin aklınıza nöbetin sebebi ne bilmiyorum ama herşey iyiye gider inşallah çok geçmiş olsun🙏🌿
SeverusSnape Mrva Allah acil şifalar versin inşallah. Lütfen kötüyü düşünmeyin, bebeğiniz iyi olacak 🙏🏻
Bebegimucizem Rabbim Şafi ismiyle şifa versin inşallah sana da dayanma gücü. Üzülme annesi onlar minicik bedenleriyle kocaman bir savaşçı oluyorlar doktor da demiş zatenn zamanla düzeleceğini
Mom987 Mrva Rabbim tez vakitte acil şifalar versin. Neydi nöbetin sebebi? İnşallah en kısa zamanda kavuşur miniğiniz sağlığına.
Annesirintugceuzun Mrva Allah Allah. Durup dururken yani nedensizce nöbet geçirmiş öyle mi? Bütün doktorlar aynısını mı söylüyor? Çok şaşkınım şu an. 🤦🏻♀️
Tugbabu59 Mrva bence acilen gecikmeden fizik tedaviye baslanmalı canım cok cok gecmiş olsun sua. Tek olacak set fizik tedavi
Mrva Annesirintugceuzun çocuk çok zeki hareketli çok hisli emekliyor 10 aylık 2 yaşındakilerle oynayıp bağdaş kuruyor .nazara geldi milletin gözü hep oğlumda ne guzel ne yediriyorsun bilmem daha neler. kendini sevdiriyor çok sevimli eski haliyle şimdiki halini dr gördüler çok aldılar bi dr agladi bizimle
LzzyGrnt Annesirintugceuzun olabilirmiş ani bir kan şekeri veya tansiyon düşmesi sebep olabilirmiş demir eksikliği b12 veya kalsiyum eksikliği olabilirmiş. Benim oğlum da geçirdi kışın tam 1 yaşındaydı eeg çekildi sonuçlar temiz sebepsiz geçirmiş çocuklarda olurmuş kimi zaman anlarmışız şiddetli geçirirlermiş kimi zaman da çok hafif geçirirlermiş uzaklara dalıp gider gibi mesela bir noktaya odaklanırlarmış o sırada nöbet geçirirlermiş anneler anlamazmış bile. Korkmayın diyorlar egg ve MR temizse sıkıntı olmazmış
Duygusm Mrva Daha iyi olacak diye düşün annesi, o seni hisseder. İyi düşün, dua et, Allah büyük 🙏🏻 Yapılabilecek şeyler vardır mutlaka, terapi, oyun, masaj, çeşitli uyarımlar… Allah tez zamanda şifa versin, yüzünüzü güldürsün inşallah 🙏🏻🌸🌸🌸
Furug Mrva rabbim sifalar versin insallah hicbir kuzunun ayagi tasa takilmasin baktim ama diger postlarinizi goremedim sebepsiz mi nobet gecirdi sara gibi bir sey mi? Genetik testi sormussunuz ben hamileligimde yaptirdim harmony testi isvece gitmisti test sonuclari 10gun icinde gelmisti sonuclar
Annesirintugceuzun Mrva Geçecek inşallah.. Moralinizi bozmayın bebeğiniz için sağlam durun . Şu an nasıl peki? Kafasını tutabiliyor mu?
dewamkee Mrva benim kucuk kizimda oyle masallahi var yemesi de iyi . Yabanci a degil kendi kaynanam diline dolamiss cocugumu. 2 gun once dedi nasil sisko hoc hastalanmiyorda hastaneye de gitmiyor saat sonra cocugum yataktan dustu☹☹☹
Ada_Deniz Mrva vay yavrum kıyamam canım benim Rabbim inş şifasını verir çok çok üzüldüm nazar değmiş demek ki kuzuya 😔inş hemen toparlanır durumu iyiye gider annesi bol bol dua edelim Rabbim inş şifasını verir 🤲🏻
Elifplt Mrva nazar okdar dogru bi kelimeki çocuklarımızın başına ne geliyo hep nazardan benim oğlumunda hiç bir şeyi yokken birden nöbet geçirmeye başladı ve değiniz gibi okdar hareketliki gören hayret ediyo hareletlerine