Dkarakus Merhaba kızlar🤍 bebeğim 4040 gram doğdu sonra 3850 ye düştü dün tekrar kontrole gittik 4500 kilo olmuş doktor normalin üstünde dedi mamayı kesip sadece anne sütü devam edeceğiz. Baya huysuzlaştı mamayı kesince, sizde durumlar nasıl?
attbianne Dkarakus sütünüz varsa mamayı bırakmanın tam zamanı bu saatten sonra büyüdükçe mamanın kolaylığına alışır hiç emmez memeyi huysuzlugu aliskanliktandir daha çok küçük unutur biraz sabır gösterin daha sonra mamayla biberonla uğraşmak daha zor
Dkarakus Melindaninannesi doğumdan sonra hemşireler kilosu fazla anne sütü yetmez dedikleri için mamaya alıştırdık ama inşallah bırakacağız 🤦🏻♀️
Volmine attbianne hayır canım her bebek bir değil unutma benim kardeşim hem annemi emerdi hemen mama alırdı. Ve biberonla iştahlı bebek her şeyi alır
Ogullarinaasikanne Dkarakus bencede bırakın 18 günde fazla almıs maşallah. demekki bence sütünüz yetiyor o doydugunu bilmez tatlım mideyi bostan yere genişletmenin anlamı yok agladıkca emzirin bol bol sütünüz artar bebeğinizde mamaya ihtiyac duymaz
Esilanur Dkarakus huzursuzlaşır çünkü mama daha kızlı akıyor agzına memeyi tuttur seni emsin aynı şekilde bizde öyle olduk canım kilo düştü ve arttı olabilir korkma bol. Bol emzir sağlıcakla büyüt yavuyu 😘🥰
Ogullarinaasikanne Dkarakus ayrıca canım eklemek isterim ki her bebekte tabii farklılık gösterir ama ilk oğluma mama+meme gittim 5 aylıkken memeyi bıraktı ne yaptıysam tutturamadım hep zor emdi zaten mamanın kolaylığına alıstıgı için. biberon meme reddi sütünüz var ise yeterliyse inanın gerek yok. olmazsa tabii mama öcü değil ama süt varken yetiyorken vermeyin
Volmine attbianne orası öyle canım eğer annenin sütüyle doyuyorsa bebek gerek yok mamaya ama 1 yaşından sonra sütü nasıl vereceğim bebeğime napacağım onu düşünüyorum. Sadece beni emmek istiyor