Thenewmom canım rezene içiyorum ,4 ltre su içiyorum ,yumurta badem fındık ceviz yemeye özen gösteriyorum bir de burda bi arkadaş pekmezli bi tarif vermşti onu yaptm baya . Yettiğini de şurdan anladım önceden bebeğim içtikten sonra sağıyodum süt çkmıyodu şuan o doyduktan sonra sağıyorum 30 45 cc arası çkıyo onuda veriyorum biberonla ve ağlamıyor uyuyor