Biraz abes gelebilir ama pişik kremlerinden fayda göremeyince netten araştırmam üzerine nişasta sürdüm tıpkı pudra gibi ve sabahına pişikten eser kalmamıştı. Ama bu daha çok bezin lastik kısmından kaynaklanmış gibi gözüküyor cnm bezin numarasımı küçük acaba bi numara büyüğünü mü denesen?