Kizlar merhaba benim merak ettiğim bir konu var. Uyku saatleri… kızım 5 Eylül de 3. Ayını dolduracak öğlen uykusuna 12 - 12.30 gibi yatıyor 16.00 gibi kalkiyor. Öncesinde uyku saatleri, 6 da yatıyor 8 de kalkıyor sonraki uykusunda 10.30 - 11 gibi uyanıyor. Akşam da 7.30 -20.00 gibi banyo giyinme yattiginda 1e gelirken uyanıyor sizce çok fazla mı uyku düzeni nasıl olmalı özellikle bu uzun uykuların ardından gün içinde fazla mı uyumuş oluyor yardımcı olabilir misiniz