Kubra43 Merhaba, Rota aşısı olali 6 gun olduve kizim huzursuzlanmaya basladı. Bugun dışkısında sarı mukuslu ve parça parça olan farkli birseye rastladim. Bole birseyyasayan oldu mu.
Kerem40 Kubra43 ilk rota aşısı mı sizin bebeğinizin birde ateş ve ağrısı oluyor mu sağlık ocağına mı vurdurdunuz
Mom0870 Kubra43 alerji var ise rotadan sonra ortaya çıkabiliyor. doktorunuza telefon açabilme şansınız var ise bir sorun