Ilk hamılelıkte gazdan dolayı karnım hep sıstı dogumdan snra sıskınlık gecmedı dr bana senın gazın var ddı neyse 2. Hamılelık olunca hep gaz cıkartıyom ıstemsızce utanıyomda dogum oldu snradan hep cogaldı gaz cıkarmalar esımın yanında yada baskasının yanında zor tutuyom yanı bu gaz nereye kadar dewam edck belkı yasıyanız vardır gazman oldum