Ben zamanında olursa tabi 28 gün sonra doğurucam inşallah. Oda aldık odasında da beşik var anne yanına da sepet beşik aldım :) gündüzleri odasındakine yatırsam geceleri yanıma alsam yer yadırgayıp huzursuz olurmu sizce? Sadece bir düşünce yoksa 6. Ayda ayırmayı düşünüyorum yanımdan sizce ne yapmalıyım?