Melihaa evet haklısnız vallahi hele ben cok korkarim emin olmadan yapamam zaten ama suan cok tedirginim kizimda zaten gobek fitigi ince bağırsağı görünüyor randebumuz var gidicez ama cok korkuyorum yapamiyor di-ye bi zarati olursa ;(( acile gidin derseniz eger kesinlikle gittim hemde 4 kez ama hicirsey yapamiyorlar morarma olmadgi surece normal deyip gonderiyorlar bizdr randevumuzu bekliyoruz iyi bir uzman görecekmis