kızlar .bebeğim 30 haftalık doğdu.doğalı 4ay 15 gun eve geleli 2 bucuk aya yakın zman oldu.4-5 gundur saat 9 dan sonra uyku cöküyor kendısıne.zor içiriyoruz sütünü.sabahları da çok zor içiyor onceden 120 cc içerdi simdi 70 cc içiyor oda zor bela.gazını cıkarıyorm.herseyını yaptırıryorm.pişik mişik te yok.neden içmemek için direnir bi çocuk.atak olabılırmı? bılınçlı değilm.cok doktora goturdm.sorun yok dedi doktr.testler temiz cıktı.varsa gazı vardır dıyor.damlayı coğalttık.nıye acaba boyle yapıyor.akşam 9 dan sonra bayılıo resmen kucagımda.gun ıcınde uyuyor sut ıctıkten sonra 1-2 saat.napmam lazım?tecrubelerınızı dınlıyorum🙏🏻🙏🏻🙏🏻