Selammm kızlar bebeğim daha 23 günlük doğduğu günden beri anne sütü veriyorum ilk günden beri kusuyor 3 4 gündür mama veriyorum denemeklik onu içince kusmuyor ne yapmam lazım neden böyle oluyor sütüm kızıma yaramıyor mu kaynanam onlar hep öyle diyor bebeğe süt yaramamasi diye birşey var mı ve ne yapmam lazım tecrübeli annelerden yardım istiyorum…