Yeniann3 ben oturma odası salon ayırmıyorum bir takımım var yani sevmiyorum ayrı ayrı bir sürü eşya ☺️ Oturduğum koltuklarda var Denizli’den güzel örtüler aldım buldan, düz renk pike örtüyorum bazen. 3-4 takımım var değiştire değiştire örtüyorum kırlent kılıflarımı da sık sık değiştiriyorum renk renk