Binnur94 Çok normal annesi 🌸 bebiş daha küçük, gece bilmez gündüz bilmez, gaz çıkarmayı bilmez, sık sık acıkır, sık sık altını kirletir. İlk 6-8 hafta en zor zamanlardır. Ha evet, sonrası da kolay değil ama ilk zamanlar insan gerçekten afallıyor. Mümkünse ailelerden yardım alın. Yoksa da eşinizle nöbetleşe geçireceksiniz bu günleri, sabır 🙏🏻