YelizNurullahToprak Iyi geceler güzel anneler.Size bir sorun olacak ne olur bana yardımcı olmaya çalışın...8 aylik bir bebegim var eylul ayi itibariyle regl olmaya başladım.Hicbir zaman adetimde gecikme yaşamadım ne doğumdan once ne de doğumdan sonra.Ayin 4nde adet olmam gerekiyordu ama hala olmadim.Pazartesi hem idrar hemde kan tahlili yaptırdım ama hamilelik çıkmadı.Benim sorun acaba geç döllenme olabilir mi?Ilk bebeğim tüp bebek oldugu için yumurtlama çatlama vs.cok bilemiyorum..Belki de geç döllenme oldug u için testlerde çıkmamıştır.Benim gibi olan var mi acaba aranızda? Ya da hamile değilimde farklı bir problemim de olabilir.Cok uzun oldu kusura bakmayin lütfen 😔
Janss YelizNurullahToprak Daha önce hiç aksamaması doğumdan sonra da düzenli olacağı anlamına gelmez . Stres,üzüntü,herhangibir hastalık,hormonsal veya doğum sonrası düzensizlik .. Herhangibiri olabilir. Kan değeriniz kaç çıktı ?
YelizNurullahToprak Janss 1.20 cıktı büyük ihtimalle dediginiz gibi hamile degilim. Teşekkür ederim cevabınız için.
YelizNurullahToprak Sareveduygu doğru söylüyorsunuz insan işte bian ihtimal var mi diye düşünmüyor degil.