mrv88 1 Numarasinda problem
yasamadik, ama 2 numarasi ciddi bir
kopurme yapti, bebegimde tadini begenmedi yemiyordu. 1 bucuk ayda sadece 100
gr aldigi icin 2 numarayi hemen degistirdim topfer adli bir formulle, cok iyiyiz suan. Tadi ve kopurmesi disinda bir sikayetim yok, hatta icerigini cok begendigim icin degistirmemek icin cok direttim ama 1 ogun 170-200 icmesi gerekirken 40-50 cc icince endise ettim.