Kızlar hepinize merhaba. 13 aylık bi oğlum var ama uyku düzeni hic yok. Neler yaptım ama yok yine aynı artık bi sorun mu var diyorum.
Sabah 7 gibi kalkar emerken geri uyuyakalır 8.5 9 civarı geri kalkar. Saat 3 gibi ögle uykusuna yatıyo ama 10 veya 15 dakika uyur geri kalkar. Gece 11 12 gibi uykuya gecer ama sabaha kadar 50 kere kalkıyo acıktıgı falan için değil sebepsiz yere uyanıyo. Destekli uyuyo ve emzik kullanıyo. Sizler nasıl yapıyosunuz kac kere uyanıyolar ne kadar uyuyolar? Fikirlerinize ihtiyacım var 😒