Elifeminask Mardin merkez de oturuyorum, bebeğim 1 aylık göbek bağını geç attı diye geçen hafta park hastanesinde Veli beye götürdük, pandemi hastanesi olduğu için çok çekine çekine gittik ama doktordan memnun kaldım, bayağı iyi ilgilendi daha önceden de ismini duyduğum için gittim bu arada.