zeyzey29 Ayda pirinç unu vermeye baslayan varmı bebegim mamayi icmiyo cok zor iciriyorum 4. Ayimizdayiz pirinç unu versem bisi olur mu acaba
Ikrazumra19 zeyzey29 zorla icirmeye devam edin mamadan aldigi vitaminlerin 1 tanesini bile pirinc unundan alamaz cunku hicbir besin degeri yok
Kereminannesiii zeyzey29 maksat sadece karnı doysun ise verebilirsiniz hiçbir besleyiciği yok zararı da var. Dönem dönem bebeklerde oluyor mamayla devam edin fikrimce 😊
zeyzey29 Kereminannesiii icse icmiyo iste sadece gece guzel iciyo agliyo surekli gündüz cok zor iciyi
Kereminannesiii zeyzey29 pirinç ununa da aynı tepkiyi verecektir tadı olmayan bir şey mama en azından anne sütüne yakın bir tadı var. Pirinç ununu da kabul etmez bir süre böyle oluyor ne yazık ki 🙏🏻
hunilimomm zeyzey29 pirinç unu çok da sağlıklı değil canım hele 4. Ay için çok erken mama değiştirebilirsin istersen