Asli26 [bilinmeyen] benim de aynı emmeye başladığı an damarım çekiliyor sanki yaralar göğüs Kalkan’ı ile geçti ama acısına çare bulamadım 😔
HilalAksakal Asli26 benim de fena göğüs uçlarım emzirmek istemiyorum artık😔 göğüs Kalkan’ını denemedim ama çok duydum faydası oldu mu kullansam mı bilemedim
1lk [bilinmeyen] benim de çok acıyordu emerken, dün bi baktım oğluşumun ağzı kan olmuş ucu nasıl kanıyor şimdi emzirmeye korkuyorum çok kötü oldu nasıl geçer acaba 🙄
Onedroplove HilalAksakal bir sürü krem ve zeytinyağı kullandım hiçbir işe yaramadı ağlıyordum resmen birde mastit olmaya başlıyordum sağolsun arkadaşlar burdan paylaşınca tecrübem oldu yoksa süt var sanıp ihmal edebilirdim aventin gögüs kalkanı ve lanolin krem derdime derman oldu kesinlikle tavsiye ederim birde içine akan sütün birikmesi ayrı bir güzellik
Asli26 HilalAksakal vallahi bende işe yaradı gümüş silverette aldım ama keşke philips n varmış o daha uygun keşke onu alsaymışım diyorum
Hnfth [bilinmeyen] durduk yere sızlaması bebeğin acıktığına işaret diye okumuştum biyerde bendede arada bi oluyor
uleErenTozkoparan [bilinmeyen] benimde öyleoluyor ya iki büklüm oluyorum felaket bir sızlama geliyor sonra kendiliğinden süt geliyor kaynama diyorlar hak dilinde de damarlarım sızlıyo çok değişik ikinci çocugu m ilkinde hiç böyle olmamıştı
Kbraacarrrr [bilinmeyen] Canın bişey istedi de yemedin mi süt kırılıyormuş benimde öyle oluyodu Ögrendim gerçekten de sebep bu